- Випробування Путіним
- Стартує черговий Давос
- Підписані і непідписані угоди (завершення)
- Про підписані і непідписані угоди (продовження)
- Про підписані і непідписані угоди
28 січня 2012 Поділитись Tweet
Праймеріз будуть!
Хочуть чи не хочуть партійні вожді праймеріз, але їх влаштують - цілий ряд громадських організацій, преса, соціальні мережі, тож кожного кандидата просвічуватимуть рентгеном - слова, дії, голосування, статки, освіту... і це правильно.
Написати коментар
Коментарі
1..7 8..14 15..21 22..28 29..35 36..42 43..49 50..56 57..63 64..70 71..77 78..84 85..91 92..98 99..105 106..112 113..119 120..126 127..133 134..140 141..147 148..154 155..161 162..168 усі коментарі
- Випробування Путіним
- Стартує черговий Давос
- Підписані і непідписані угоди (завершення)
- Про підписані і непідписані угоди (продовження)
- Про підписані і непідписані угоди
> Кого готовы поддержать в регионе по партспискам и мажоритарке, как оппозицию!
Лично я (и я надеюсь, что не один я) препочел бы, чтобы вопрос решался не в ключе поддержать "как оппозицию", а поддержать программу. Толковую, конкретную, и перспективную. Поскольку истинную ценность имеет не оппозиционый статус, а программная цель, настойчивость в ее достижении, результативность действий. Собственно, существование нынешней цепной (как в смысле скованности в действиях союзом со властью, так и в смысле золотой цепи на шее) оппозиции и возможно только благодаря тому, что сегодня главным является оппозиционный статус, присваиваемый политиками самим себе абсолютно самочинно.
Вот общался с приятелями. Праймериз, говорят это хорошо. А каков механизм, процедура проведения? .. Їх проводять спільно або партії, або кандидати за власною домовленістю.
2Олег, Харьков
И, собственно по теме блога.
Вот общался с приятелями. Праймериз, говорят это хорошо. А каков механизм, процедура проведения? Ведь от того насколько он будет понятен завист Доверние к нему и к его продукту - Кандидату!
Уверен процентов 90 даже пишущих здесь не понимает как его провести в наших реалиях.
==================
Верно.Вот поэтому все три месяца до "нарезки" округов,подписанты 22 января,будут только и тем заниматься,что устанавливать,переустанавливат
2Олег Миронов
эсэр. 14:44 30-01-2012
... предлагаю Вам почитать интервью с интереснейшим человеком:
/Юрій Винничук: Ми вагітні вождем, якого потім зрадимо/
http://life.pravda.com.ua/pers
і його вірш:
======================
Вот и хочется спросить у Винничука,что любой осужденный,даже например за совершение ДТП,автоматически становится бандитом?.
Раз пойман,значит уже бандит?
2Олег, Харьков
...либо это тактика выбора удачного момента и постепенного наращивания активности. Тогда он еще круче)), чем мы думаем..
Вот и увидим вскорости, как оно на самом деле.
==================
Чтобы подготовить активно-идеологическую партийную силу,нужны года.
Вскорости это не года,а месяца.Нет ли здесь какого-то подвоха?.
Общество поляризируется на два полюса:за власть и против власти.
Самое ингтересное,если бы ЮВТ стала бы президентом,то сейчас мы бы имели тоже самое ,что и имеем.
Предпосылок к структуризации общества пока нет.Т.Е. нет запроса общества на "третью силу".Пока.
Поэтому два полюса,пока.
2эсэр - Вий
...Вот потому от сброда и воротит. Сброда, который прыгает как мандавошки с кочки на кочку, предлагая кто свою мордочку, кто свои кулаки а кто просто потрындеть горазд, ничего, даже собачьей будки в жизни не построив.
Без хорошей команды никуда.
======================
Ну а кто против?.
Так давайте будем заполнять пустующую общественно-политическую нишу,которая обзывается как РАЗВИТОЕ ГРАЖДАНСКОЕ ОРБЩЕСТВО.
ГП вот какой год пытается что-то сварганить,но..поезд от Тихорецкой станции пока не отошел.
Ниша то совершенно пустая.
Вот общался с приятелями. Праймериз, говорят это хорошо. А каков механизм, процедура проведения? Ведь от того насколько он будет понятен завист Доверние к нему и к его продукту - Кандидату!
Уверен процентов 90 даже пишущих здесь не понимает как его провести в наших реалиях.
В этой связи просьба к АСГ, членам команды, просто понимающим механизм - расскажите/предложите как это должно работать. И мы понесем это в массы))!
От этого ж по любом утолько польза: если удастся провести праймериз - люди будут знать кто им помог с таким удачным решением. Не удастся- "старые калоши" опозиции зарубят - люди будут знать своих "героев". Со всеми вытикающими...
З,Ы, чет меня сомнения мучают, что есть гуру понимающий, как эти самые праймериз провести в наших реалиях..
/Мне показалось, В Ваших мыслях есть рациональное зерно. О тактике нельзя забывать!/
Спасибо). Просто подумалось - Гриценко не глупый мужик, он реально читает(пусть большинство, а не все) чего тут и ему лично пишут люди. И если он до сих пор не начал активно исправлять свои/партии слабые стороны, то всего 2 варианта: либо он таки не настолько), как мы тут напридумывали о его качествах, либо это тактика выбора удачного момента и постепенного наращивания активности. Тогда он еще круче)), чем мы думаем..
Вот и увидим вскорости, как оно на самом деле.
14:11 29-01-2012 Олег Миронов
ось вам і праймеріз в дії:
/Наливайченка покликали балотуватися до ВР від Тернопільщини/
http://www.unian.net/ukr/news/
______________________
Ось і такі дії мають характер...
------------------------------
>Оце ж праймеріз по-українськи, у кращому вигляді, американці позаздрять. Тому ж наливайченко й ратував за об"єднання опозиц.сил, бо їх з Ющенком партія набирає 0,1% по Україні і трохи більше на Тернопільщині. Тож користуються не червоніючи. А от якби Наливайченко спробував балотуватися в іншому окрузі або в Києві, нехай би опозиція провела попередє соцопитування або якщо й на Тернопільщині то нехай би конкурував серед інших 3-х опозиційних кандидатів і обирав би народ а не навязували б,хоч там Наливайченко вже не повинен висуватися після огласки в ЗМІ про ситуацію. Суть праймеріз -у вільному, конкурентному виборі серед кандидатів. Але на Тернопільщині "Наша Україна" Ющенка вже "провели патріотичну роботу" серед населення, більш того ще й опозиційному об"єднанню нав"яжуть цей варіант. Праймеріз в демократичних умовах - це не значить вибирати того на кого вкажуть чи насадять або просто тому що він опозиція а ще й дати людям можливість вибрати наприклад з трьох опозиційних кандидатів, інформацію про яких слід попередньо висвітлити і надати кандидатам рівний доступ до ЗМІ щоб викласти народу свою позицію.Справа ж нарешті не в тому гарний чи поганий наливайченко, а в тому що він серед опозиціонерів теж має чесно виграти ті ПРАЙМЕРІЗ а не отримати перемогу як подарунок.
/... 22:32 28-01-2012
эсэр - Сергій, Донецьк
/... Він би непогано виглядав як черговий блог .../
"Помоги прекратить никчемное существование генетической ошибки природы"
Если примерно так, то можно:))) .../
А то "убий" как-то смотрится по неевропейски.
Мы ж гуманисты:))
/Вот потому от сброда и воротит. Сброда, который прыгает как мандавошки с кочки на кочку, предлагая кто свою мордочку, кто свои кулаки а кто просто потрындеть горазд, ничего, даже собачьей будки в жизни не построив./
**********
раз пошла такая тема :), предлагаю Вам почитать интервью с интереснейшим человеком:
/Юрій Винничук: Ми вагітні вождем, якого потім зрадимо/
http://life.pravda.com.ua/pers
і його вірш:
Убий пі***аса
Настала пора, коли кожен із нас
Постав перед вибором часу:
До влади прийшли бандюки й брехуни,
Наперсточники й свинопаси.
Здолали державу і склали до ніг,
П’ючи нашу кров як вампіри,
А їхній пахан, ледь прибитий яйцем,
Веде нас до прірви.
Бандитом він був і бандитом зоставсь
Тепер уже вищого класу.
Бо вже не шапки, а мільйони краде –
Убий пі***аса.
За те що Вкраїну продав ворогам
І заповіти Тараса,
Привів табачню і московських попів –
Убий пі***аса.
Табачніки правлять свій відьомський бал,
Зійшла, мов зоря, їхня раса.
Ми знову раби й малороси-хохли –
Убий пі***аса.
Тебе не забуде Вкраїна коли,
Шахтарю з Донбасу,
Ти візьмеш у руки сталеве кайло
І вб’єш пі***аса.
Нема в нас святішої більше мети
Чи іншого спасу!
У бога прощення піди попроси
І вбий пі***аса.
Коли на тарілочці нас подадуть
Кремлю, що вже плямкає ласо,
То буде запізно, повстань і убий!
Убий пі***аса!
(с) Юрко Винничук
http://vsiknygy.net.ua/news/16
===========
Сэр эсер!
Вы собираетесь куда-то надолго лететь и выбиратаете команду для полета на планету Центравра или там Козерога? .../
Хоть сам и козерог, но в это созвездие вряд ли попаду, как бы этого не хотелось.
А вот команду хочется собрать готовую и к таким путешествиям.
Потому что забросить кого-то в Раду - это не интересно.
Моим внукам, уже пошедшим в школу, что с этого?
Команда нужна не только для разрушения чиновничье-бандитско-мусорской
Причем здесь, в Украине.
Вот потому от сброда и воротит. Сброда, который прыгает как мандавошки с кочки на кочку, предлагая кто свою мордочку, кто свои кулаки а кто просто потрындеть горазд, ничего, даже собачьей будки в жизни не построив.
Без хорошей команды никуда.
Олег Миронов
Неслучайно Яценюк и Ко не приняли предложения об открытом, в присутствии журналистов, обсуждении принципов объединения и принятии соответствующих решений... Думаю, от него это заявление - не последняя "подлянка" и не последнее "мочилово" РЕАЛЬНЫХ оппозиционеров... А из блога Кличка понятно, кого именно он имеет в виду. Но еще на что-то надеется - поэтому и не называет фамилий... То ли это действительно тактика "демонстрируемой нерешительности" (12:06 30-01-2012 Олег, Харьков) (хотя лично я - не верю, что так сложно), то ли трудно объяснимая при значительном росте рейтингов боязнь "сжигать все мосты" и неверие в себя (или "грехи не пускают"(С)), то ли всё еще остающаяся "политическая наивность". (Кстати, - объективности ради - Кличко тоже не принял предложение АСГ об открытости переговоров про объединение. Хотя такой союз - если не замахиваться на что-то реально большее и более КАЧЕСТВЕННОЕ - за остающееся время, нмд, мог бы легко, не обращая никакого внимания на остальных и просто целенаправленно "делая своё дело", обеспечить себе ОЧЕНЬ весомое представительство в ВР).
Питання риторичне:)) -- На ваше "я", відповідь також: Дякую за інформацію...
Для риторичних роздумів, ось приклад: Коли в кінофільмі "Гараж", шукали ключ, щоб відкрити двері, а другий ключ був у охорони, яка підчиняється тільки начальнику охорони, і людина на ПОСТУ, - то внеї є обов'язки і інструкції... -- Тепер самі рішайте: ДЕ(?) Є ПЕРЕГИБИ НА МІСЦЯХ?! -- ДЕ Є ІНІЦІАТИВА НАКАЗУЄМА?! -- :))ДЕ Є ПРОСТО БЮРОКРАТІЯ І КОРУПЦІЯ ?!:))
З вашої історії: КРАЩЕ Б БУЛО, щоб ці правоохоронні органи не використовували такі "громкі" заяви де вони працюють чи СЛУЖАТЬ (а згодом і званнями), і ксивами не "розмахували" і не використовували як останній аргумент, щоб щось доказати, а СКОРІШЕ НАВ'ЯЗАТИ "СВОЄ" співрозмовнику (тобто свою "правоту") в приватній беседі , а не конфлікті... !?:))
Цікаво порівняти пана Хорошковського і пана Прохорова !?:)
/Опубликованы разработчики новой Конституции Януковича. Единственная партия, которая не участвует, - Гражданская Позиция./
http://www.president.gov.ua/do
14411.html
**********
здається, там є Денис Бугай (?)
ось тільки, як стверджує політолог О.Гарань, в Європі склад КА обирають люди, а у нас - Указом Януковича. щоби, не дай Бог, нічого лишнього не написали ;)
/Янукович занялся очередной авантюрой, - политолог/
http://news.liga.net/news/poli
/Ну не міг журналіст у цьому матеріалі написати, що причина конфлікту - відмова депутата Дяківа брати хабарі і його вимоги до фракції БЮТ виконувати виборчу програму, де написано "протидія корупції", "відстоювання законності", "реформування ЖКГ" і "продаж вільних земельних ділянок виключно через аукціон" .../
***********
ось вже й розпочався праймеріз :)
/А тоді, на початку 2007 р. він вірив у БЮТ так само, як і я в березні 2006 р. (коли погодився стати другим номером БЮТ у списку до Львівської міськради). Мені достатньо було 3-4 місяці щоб побачити, що таке БЮТ (щонайменше - у Львові)/
***********
дежа вю. тільки з деякими відмінностями :) бо я вже довший час був членом партї, і саме тому і відмовився від прохідної частини списку в Київську облраду. і теж в березні 2006-го.
*** " Вот только не могу понять очевидное противоречие. Каждый раз Вы получаете 100% поддержку зала, но при этом готовы голосовать за Вашу партию совсем незначительное количество. В чём причина? "
На рівні короткого формулювання - відповідь цілком уявляється: електорат бачить якісь гарні ознаки - але не бачить певного набору бажаних для виборця ознак.
Ну, приклад з іншої наочної галузі: бачить хтось фото красивої дівчини. Без питань - красива: в кого не спитай - 100% кажуть, що красива. Але ніхто не одружується. Чому? Да тому, що вона є тільки на фото. А в житті - неясно де. Бо на фото телефона та адреси нема.
Ага, врахували, є фото і вже з ним є телефон. Позвонили запрошувати на побачення - а трубку ніхто не зніма. Ні перший раз, ні другий, ні третій. Чому? Ну... не важливо: в душі, ліньки, голос сів. Побачення не відбулось і так ніхто і не одружується.
І так далі.
А фото - 100% підтримки.
----
Чого не вистачає ГП - можна дослідити так само. Теж є якісь ознаки, яких не побачили - і все. Дуже часто реальну потужність системи визначає не самий сильний - а самий слабкий фрагмент ланцюжка.
Як вираховується, якщо хто сам про себе не здогадався - на то є свої методики у соціологів . Фокус-групи всякі там і тп. Але АСГ каже, що йому все це не цікаво. Цілком можливо - і сам здогадується, чого не вистачає - але не має можливості підсилити слабкі фрагменти. Чи десь бажання не має.
Олег, Харьков
Мне показалось, В Ваших мыслях есть рациональное зерно. О тактике нельзя забывать!
2эсэр - Vladymyr
......Тут уж нам нужно постараться и взвесить на весах внешний лоск, риторику, обходительность с поступками и предполагаемыми действиями.
Вместо "заговори, чтобы я тебя увидел", нужно применять "покажи что сделал или сделаешь, чтобы я тебе поверил".
===========
Сэр эсер!
Вы собираетесь куда-то надолго лететь и выбиратаете команду для полета на планету Центравра или там Козерога?.
- З 12 200 згадувань в гуглі, які стосуються мене, Ви вибрали одне,... Автора цього матеріалу О.Дроздова (ведучий рейтингової передачі "Прямим текстом" на львівському телеканалі "ЗІК") можу т е п е р сміливо назвати однодумцем. А тоді, на початку 2007 р. він вірив у БЮТ так само, як і я в березні 2006 р. (коли погодився стати другим номером БЮТ у списку до Львівської міськради). Мені достатньо було 3-4 місяці щоб побачити, що таке БЮТ (щонайменше - у Львові), тому членом партії "Батьківщина" я так і не став. Тодішній замовний (треба прямо про це сказати і О.Дроздов це визнав) матеріал, як зауважив дописувач "08:40 30-01-2012 Vidєl", "... по суті не дуже ясно про що." Ну не міг журналіст у цьому матеріалі написати, що причина конфлікту - відмова депутата Дяківа брати хабарі і його вимоги до фракції БЮТ виконувати виборчу програму, де написано "протидія корупції", "відстоювання законності", "реформування ЖКГ" і "продаж вільних земельних ділянок виключно через аукціон" ...
Для бажаючих зробити точніші висновки пропоную ознайомитися з хоча б декількома іншими публікаціями на цю тему. І зразу стане зрозуміло, чому я в "Громадянській позиції".
Давайте со стороны посмотрим,что случилось на Украине после 22 января 2012 года!
ДЕ ЖАВЮ!
Страна вернулась к 2002,2004 годам:а именно,к двухполюсной системе.Один полюс-это власть,второй полюс-оппозиция.
Временный период ожиданий в обществе прихода "третьей силы" закончился ничем:ТРЕТЬЕЙ СИЛЫ НЕТ и НЕ БУДЕТ УЖЕ НЕ СКОРО.
22 января,припуганные вероятностью 100% непопадания в ВР и мимо правительства и в отсутствии ЮВТ,политическое разноколерье и разношерстье(" ежи и гадюки") таки были вынужденны решится на помолвку без всякой надежды на бракосочетание за два месяца,до мая,до"нарезки" округов. В течении этих двух месяцев будут многочисленные попытки озвучить принцип по которым будут выдвигаться единые оппозиционные кандидаты.Тоже будет хорошая сага о Форсайтах,только в украинской интерпретации,т.е все и вся будут стоять на голове.
АСГ в этой ситуации сделал несколько принципиальных демаршей,но вот вооплотить их в реальные дела осталость для него неподъемным.Это по типу:сохранить хорошую мину при плохой игре.Чисто по -одесски:в чем здесь был навар?
Итак.Теперь любому украинскому политику из двух надо выбирать что-то одно:ЛИБО ТЫ С ВЛАСТЬЮ,ЛИБО ТЫ ПРОТИВ ВЛАСТИ-ТРЕТЬЕГО просто напросто НЕТ и не будет,господа.
Делайте свои ставки!
Причиной антагонизма является не моральное уродство, а культурное .../
Как раз наоборот, "вежливые, обходительные, культурные в общении" могут быть моральными уродами, живущими с Вами на одной улице и ессно причиной антагонизма.
Самое интересное, что они могут об этом и не знать, так как совесть (реакция
нервной системы на различие между поступком и убеждением) им это не подскажет.
Воспитанные в среде высококультурных моральных уродов, они такими и останутся.
Тут уж нам нужно постараться и взвесить на весах внешний лоск, риторику, обходительность с поступками и предполагаемыми действиями.
Вместо "заговори, чтобы я тебя увидел", нужно применять "покажи что сделал или сделаешь, чтобы я тебе поверил".
/1. Свободу Тимошенко и Луценко НЕМЕДЛЕННО!/
*********
я теж - за! а ось Арсеній Яценюк збирається її звільняти аж після парламентських виборів:
/Я вважаю, що найкращий шлях до звільнення Тимошенко – це в перший тиждень засідання нового складу парламенту внести зміни до законодавства, що регулює діяльність судової гілки влади, наділити відповідними повноваженнями Верховний суд України", - заявив Яценюк/
http://www.pravda.com.ua/news/
і ще для мене незрозумілою :) є його позиція відносно зміни Закону про вибори, в тій частині, де йдеться про зниження 5-ти відсоткового бар'єру:
/Більш того, щоб одержати певні голоси, вони хочуть кинути кістку у вигляді зниження виборчого бар'єра (у законі прохідний бар'єр складає 5 %). Ну, якщо буде знижений виборчий бар'єр – це відразу ж відновить хворобливе гетьманство серед окремих українських опозиціонерів", - відзначив Яценюк/
http://www.pravda.com.ua/news/
тобто, вимоги ПАРЄ про зменшення прохідного бар'єру для Арсенія Яценюка - не указ? але ж навіщо тоді і він, і всі ми тут говоримо про європейські стандарти? виходить так, що і у Януковича, і у Яценюка стандарти однакові...
Возможно Он не хочет заранее подставляться под каток власти. Одно дело выложить козыря/активничать за пару месяцев до выборов, когда властный аппарат будет работать против наиболее крупных, пока, БЮТ и ФН. И совсем другое, когда ты начнешь собирать рейтинг быстрее и больше чем рассчитывали на Банковой. Пример Яценюка на прошлых выборах президента показателен.
Пока для АП, Гриценко не более чем досадная неприятность с рейтингом на около прохождения в ВР. Плюс, по их задумке, принципиальность АСГ работает на розвал оппозиции. Думаю поэтому и появляется в эфирах частенько, опять таки пока. Вон Яценюк, при всех закидонах в пробанковости и то реже там бывает, хотя оччень бы хотел...
Но уверен как только рейтинг начнет расти за 5% или объединятся с Кличко (не искллючаю, что тянут с объединением по той же причине) - ждите мочилова и отсуствия в эфирах.. Хорошо бы иметь к этому времени план действий в условиях недоступа к ящику - вот тут бы и понадобились региональные структуры и активисты..
Вот где-то так)...
19:51 29-01-2012
2Богдан-Львів
....P.S. Радянські "Луноходи" були останнім крупним успіхом радянської космонавтики. Після цього повністю в космосі домінують США. А це вже 40 років!
============================
В этом проиграло все человечество:40 лет отсутствует творческая научно-техническая конкуренция.
.....P.S.2 А американські місячні "Ровери" (двомісні автомобілі-місяцеходи) - 6 штук - були в технічному оснащенні і практичному застосуванні на порядок досконалішими від "Луноходів". Це до відома.
=======================
А как быть с карманами налогоплательщиков?.Какова им польза от этих Роверов.? Это так,промежду прочим.
tarapon _ 29.01.2012 21:44
.....Українцям потрібен лідер який не побоїться відкрито, дивлячись в тупі кабанячі очі, попросити піти геть. Який стоячи на трибуні Майдану не побоїться назвати конкретні прізвища і вимагати від них залишити територію Україну.
------
Постойте, постойте! То есть как это - просто "залишити"? После того что они натворили? И со всем награбленным? Ну уж нет! Уже сейчас нужно продумать, как НЕ ДАТЬ им сбежать! И Нюрнбергский трибунал им!!
А что касается лидеров - Если ЧЕСТНО спросить себя, кому сейчас можно довериться, то реально всплывут только две фамилии - Тимошенко и Луценко. Люди, которые за прошлый год, думаю, прошли катарсис и наверное многое передумали! Поэтому - не нужно КОДов, манифестов и проч словоблудия! Рецепт победы прост - всего 2 пункта:
1. Свободу Тимошенко и Луценко НЕМЕДЛЕННО!
2. "Большая стирка" - политсил, лозунгов, реформ, власти, номенклатуры и т.д.
Только так можно за год-два переломить ситуацию! Иначе - будем еще 50 лет словоблудить пока не сгинем окончательно...
Кривий Ріг
Korsar
Уважаемый Анатолий Степанович! Как всегда, вы были убедительны. С радостью наблюдала ваши 100 % поддержки против жалких 10-15 % Бондаренко!
Все надеюсь, увидеть рядом с Вами плечо к плечу хотя бы несколько человек Вашей команды. Мы, избиратели должны их оценивать, уверена это серьезно поднимет Ваш рейтинг.
Чи не міг би Анатолій Степанович прокоментувати сьогоднішній, 30 січня, БЛОГ Віталія Кличка на "Українській правді", що під назвою "Навіщо вороги, коли є такі "друзі"?".
Як на мене, то не ясно, КОГО саме персонально має на увазі Віталій К.
Разом з тим, ясно, ЩО саме має на увазі Кличко - те ж саме, що і АСГ. Чи не так?
======================
Да, надо менять психологию А С, что весьма сложно. Характер А С уже сложился, и какая-то непонятная многим боязнь чего-то. Чего? Я боюсь что А С не развивает свою партию, боясь остаться не у стола кафе ВР с дешевыми деликатесами. Сколько занимаюсь пропогандой А С и ГП, очень часто люди говорят, покажи программу ваших действий. А показать то неча. Неужели трудно написать программу действий минимум. К примеру: -
1) Отмена пенсионной реформы в плане повышения пенсионного возраста и общего стажа.
2) Отмена последнего повышения тарифов на газ, с возвратом населению переплаченных сумм (деньги возьмем у януковича азарова бойко).
3) Привлечение к уголовной ответственности нынешнюю власть, за .. (пунктоыв может быть очень много).
4) Денонсация Харьковского пакта януковича - медведьева.
И далее сами додумайте. Если не будет четкой программы партии с четко виложенными позициями - не стоит надеятся на успех. В противном случае - УСПЕХ ОБЕСПЕЧЕН. Говорю ответственно.
====
А назагал зараз будемо спостерігати кучу нападок на АСГ та його людей з боку "фронтовиків". Відчули реальність конкурента (в першу чергу через інетпопулярність) - і почнуть конкурентну боротьбу.
...
#####
Так, на жаль...
Цe відчув і Кличко - а тому написав " Навіщо вороги, коли є такі "друзі"? 30 січня 2012, 09:05"
( http://blogs.pravda.com.ua/aut
Можe тeпeр УДАР і ГП швидшe об'єднаються?
Причиной антагонизма является не моральное уродство, а культурное. Недостаток культуры привел к состоянию, когда возможности обогащения через воровство прямо прописаны в Конституции страны. И кто именно является защитником этой Конституции, моральный урод или моральный авторитет, значения не имеет.
Следует еще учесть то обстоятельство, что выборы состоятся в многоморальной стране, где понятия честь и достоинство различны для разных социальных групп. Единым для них всех является это именно защита такого положения дел, при котором каждый является порядочным с точки зрения ограниченного круга своих сторонников. Зато вцелом ВР является сборищем тщеславия, жулья и компрадорской буржуазии. Но это уже никого не волнует. Ведь каждый честен и порядочен в своем окружении.
В січні 2009 року, коли Ю.Тимошенко бодалася із Путіним Вовою (хто є Путін і як веде себе зрозуміло?), а українці замерзали від морозів, регіонали стояли за спиною Тимошенко і хіхікали, предвкушаючи невдачу, стояли "з каменем за пазухою". А як вони ведуть себе зараз по відношенню до ЮВТ?
Так можуть вести себе люди, в яких зовсім нема честі!!!
Як вів себе Азаров-"кровосіська"
Що торкається Тимошенко, то вона діяла в січні 2009 року в умовах "нездоланної сили" - є такий термін у юриспруденції. Але холуї виконали наказ покидька і мразі проФФесора-ХАМА Янук-овича. Вся відповідальність лежить на цьому "божку", який є нічим іншим як покидьком і мраззю.
Свободу Юрію Луценку і Юлії Тимошенко!
*** " + добавить чёткое понимание, что будет "после того, как..." + привлечь к работе пару профессиональных журналистов-спикеров ещё лучше с эконом. образованием, которые ... смогут этот выбор публично защищать и рекламировать, "
Це все дуже логічно.
Реально логічно... і мало б бути очевидним.
І... тоді питання: у Вас є пояснення, чому АСГ це не робив досі?
Саме прикольне - що, схоже (дорівнює "за відсутністю іншого залишається здогадуватись"), він дещо з цього вважає не дуже потрібним. Наприклад, економічні програми та їх рекламування. Тому що бабушки ж їх не зрозуміють.
І команди - теж не потрібними. Тут - знов без пояснення. Може, десь на підсвідомості вважає, що і тут спрацюють схеми організаційної іерархії збройних сил, коли той, хто отримав звання (еквівалент певного рівня командуючого армійською одиницею) - автоматично отримує в підпорядкування відповідну армійську одиницю? Тобто - з нуля її будувати не треба; дадуть - треба тільки правильно її налаштувати???
Відповідей нема. Залишається тільки здогадуватись.
P.S. ... реклама... тобто - просування...хтось крім АСГ вважає, що твердження "відповідь на принципові програмні притання в якомусь контексті згадувалась в десь схованому документі від якогось давнього числа, на який не існує лінків на головній сторінці" таки еквівалентно ствердженню "всім очевидна відповідь Є і більше повторюватись на цю тему не варто" ?
"Саркози объявил о введении налога на финансовые операции.
Налог составит 0,1% от операций и будет введен в августе независимо от того, последуют ли примеру Франции другие европейские страны.
Налог станет частью пакета мер, предложенных президентом для стимулирования роста экономики и создания новых рабочих мест.
В апреле во Франции пройдут президентские выборы, на которых Саркози будет баллотироваться на второй срок.
"Мы хотим создать волну и подать пример, показывающий, что нет абсолютно никаких причин, почему бы тем, кто помог возникновению кризиса, не заплатить за восстановление финансов", – сказал он.
Николя Саркози объявил также об увеличении налога с продаж на 1,6%. Это делается с целью создания новых рабочих мест."
*** "Последовал совету Теодора Дякива и поикал его следы в Интернете. Нашел..."
Поки нічого не знаю про реального Теодора Дякива. Але по цьому знайденому Вами матеріалу можна сказати, що він по суті не дуже ясно про що.
Фракція під прапором, під яким назагал здійснювалась куча ситуативних маневрів, в тому числі з метою вирішення питань локальної вигоди, звинувачує когось в тому, що той наполягає на дотриманні первісних передвиборчих програм. От же ж засада яка: тут свої питання (та питання лідерки) треба вирішувать - а хтось про передвиборчі програми згадує. Тобто - чи настільки поганий той, хто наполягає на виконанні передвиборчих програм - з цього матеріалу не зрозуміти.
====
А назагал зараз будемо спостерігати кучу нападок на АСГ та його людей з боку "фронтовиків". Відчули реальність конкурента (в першу чергу через інетпопулярність) - і почнуть конкурентну боротьбу.
Правда, де ті люди АСГ - таки питання, да і нападати є за що.
Але "праймеріз" у вигляді мочилова конкурентів на ідеологічно-близький електорат у нас гарантоване. Оголошуй його - не оголошуй - гарантовано буде. Але розмова швидше за все буде не про те. Не про ідеологічні стратегії, плани роботи та можливості - а про емоції, "зради" (бажано - без уточнення, що робили самі та що саме зраждувалось) ; закидання щодо зловживань (першими та найгучніше крикнуть ті, хто зловживав сам - і хай конкурент відмиваєтсья)
Почему?...
Только потому, что большинство туда пробравшееся - моральные уроды?...
Так может пора уже про честь и порядочность вспомнить?...
Пусть не про свою, так про тех, кого выбираем.
------------------------------
Без программы туда ходить не нужно. Незачем. Да и имиджу помеха. Быть честным и порядочны в ВР невзможно, но возможно оправдать свои компромиссы выполнением поставленных партией целей. Так коммунисты делают.
Ужесточить риторику легче, чем усилить работу.
Трудно удержаться, чтобы не процитировать:
Политика 22 марта 2007 12:43:10 Автор: Остап Дроздов Шкідлива „формула” Теодора Дяківа
Що робити з Теодором Дяківим? Це питання гостро стоїть перед фракцією БЮТ у Львівській міській раді, і відповідь шукається не так уже й просто. Фракція БЮТ – єдина у Ратуші, яка зазнала кількісної втрати, коли Теодор Дяків із галасом покинув лави фракції, звинувативши її в небажанні виконувати передвиборну програму. Виглядало це і дивно, і звично.
Звично тому, що Теодор Дяків дедалі більше утверджує своє амплуа вічного революціонера, тож конструктивності від пана Теодора чекати не доводилось і не доводиться. Утім, політично крок Дяківа виглядав більш ніж дивним. Очевидно, самодостатня душа Теодора Дяківа терзається між кардинальним вибором? Власна самодостатність чи командна субординація.
По всьому видно (і це похвально з суто людського погляду), що Дяків високо оцінює свою персональну вагу. Парадоксально, але саме через це пан Теодор при всій повазі до нього – інородне тіло не лише в БЮТі, а й у будь-якій політичній команді. Бути членом політичної команди – цю „формулу” Теодор Дяків важко застосовує до себе, позаяк щиро вважає себе самодостатнім і автономним.
Читаешь и думаешь: Теодор Дяків - ну просто Анатолий Гриценко номер два.
Эх, только креативные люди...
Анатолий Степанович, найдите время, пожалуйста, для контактов И ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ с САМ. Тем более, что и принципы совпадают, и люди - во многом, новые для украинского политикума.
------------------------------
Поймите одну реальную вещь: что общественіе организации даже самые прекрасные никак на нынешнюю власть повлиять не могут, если она чихать хотела даже на Евросоюз. Что толку, что чернобыльцы и афганцы штурмовали ВР, голодали. Конституционный суд все умножил на "о". Тоже самое будет и от САМа.Украина несчастна, потому что у нее у власти подлецы (ПР); в оппозиции скопцы, которые ограниченно думают (КОД); а в альтернативе - слепцы! Которые никак не могут прозреть и понять, что только можно поменять что-то, если ты будешь находиться у власти. И поэтому не надо носиться со своими проектами, как курица с яйцом, а идти на выборы в ВР. А в выборах могут учавствовать только партии, а о\о нет. Поетому надо примыкать ( как независимые субъекты) своими организациями к ГП Гриценко и вперед на выборы! Не зря Портников в политклубе много раз оговаривался Гражданская Платформа ( а это уже по Фрейду).
Сергей САМ
// Анатолий Степанович, найдите время, пожалуйста, для контактов И ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ с САМ//
Психологически и стратегически правильно чтобы именно Ваше)) движение САМ обратилось к А.С. Иначе это будет навязывание себя. Тут тонкая грань, но её надо чувствовать.
А.С. почувствовал радикализацию настроений в обществе - и вполне адекватно им ужесточил свою риторику на Шустере. Тут чётко видно то, что может быть его "козырной" картой: незамаранное прошлое, отсутствие PR-ходов - правду, только правду и ничего кроме неё:), невзирая на лица и обстоятельства (т.н. "справжнисть"), + добавить чёткое понимание, что будет "после того, как..." (один шаг - относительно роспуска псевдопартии ПР - уже озвучен) + привлечь к работе пару профессиональных журналистов-спикеров ещё лучше с эконом. образованием, которые после выработки Программы действий "после того, как..." (она же предвыборная) смогут этот выбор публично защищать и рекламировать, раз уж остальные руководители ГП оказались такими непубличными людьми даже в Сети..
http://www.president.gov.ua/do
14411.html
http://grani.ru/Politics/Russi
http://echo.msk.ru/blog/b_akun
http://echo.msk.ru/blog/echoms
http://echo.msk.ru/blog/echoms
http://echo.msk.ru/blog/onlife
Люди надзвичайно злі на нинішню владу, і що саме цікаво, агресивно настроєні переважно зріле населення. Які б фальсифікації влада не використовувала люди просто не сприймуть результатів виборів якщо лідером будуть ПР. Варіантів подальших подій буде декілька. Люди апатично будуть сидіти по домівках і чекати чуда, або знайдеться лідер який зможе підбурити людей до більш радикальних дій. Закликати людей щоб вони вийшли на Майдан і вимагали підвищення зарплат марно, бо українці нарешті зрозуміли шо не в низьких зарплатах діло. Українцям потрібен лідер який не побоїться відкрито, дивлячись в тупі кабанячі очі, попросити піти геть. Який стоячи на трибуні Майдану не побоїться назвати конкретні прізвища і вимагати від них залишити територію Україну.
("Турбуйтесь про себе і партію.")
- Загалом, мушу з Вами погодитися. Питання, яке я поставив (стосовно Наливайченка) риторичне.
Знал, что Вы меня поймете:)))
***
/Сергей САМ,как бы там ни было,очень рада за Вас:)
Случайности неслучайны !/ Я НЕ ПРИ ЧЁООМ.))) ...Кроме того, что "угадал". В смысле, "всё так совпало"...))
А насчёт действий - надеюсь, всё просчитано (уже говорил) + интуиция и неожиданные ходы.
\Как раз в это поверить очень легко.
Все согласовано начнут отсев. Именно об этом этот блог.
"Хочуть чи не хочуть партійні вожді праймеріз, але їх влаштують - цілий ряд громадських організацій, преса, соціальні мережі, тож кожного кандидата просвічуватимуть рентгеном - слова, дії, голосування, статки, освіту... і це правильно."\
Шутка удачная. Моря компромата в качестве праймериз.
Сергій, Донецьк
Мені не відомо про існування жодного художнього фільму про українсько-російську війну 1917-1921 років.
_______________
На початку 70-х знято 4-серійну епопею, потім заборонену Щербицьким, "Мир хатам, війна палацам" за романом Юрія Смолича (шукаю в Інтернеті, але немає досі).
Вий
...Должно быть правилом: вот закончилось обсуждение темы и последним дается статистка,что делалось на блоге...Вот это и будет праймером.И стимулом,так анализ в таких случаях очень серьезная методологическая основа для думающих и творческих людей,которых все таки на сайте есть.Смотришь и тогда финансы появяться.
_______________
Розумно. Адміністрації сайту варто прислухатись. Все Анатолій Степанович не може осягнути. Тут Адміну треба підключитись - підказати, проаналізувати, запустити, поекспериментувати. Адміне, будь-ласка, слушна ідея, обсудіть з АСГ.
/На днях зареєструюсь у ФБ хоча б для того, щоб проголосувати 4 лютого за ГП у рейтингу Мустафи Наєма./
********
+1. я теж зареєструвався. мене зацікавила політична сила САМ. присутність серед них пана Євгена Сверстюка багато про що говорить.
Вий
Пробачте.Але якого походження був перший у світі самохідчий апарат на міісяці?.Гундураський чи з Соломонових островів.?
Механічні апарати у таких випадках є цілінаправленною науковою парадигмою.А ось людіна у таких випадках,є пропагандиський хід і не більш того.Форсувати за великі гроші можна що завгодно за рахунок податків населения.Так робили у СРСР,так само робили у США та де продовжують робити і зараз за рахунок накопичування боргів вже не тільки перед своім населеням.а і вже перед світовою спільнотою.
Богдане!Щось тут кінці з кінцями не сходяться?.
______________
Друже Вій. На жаль, у СРСР "Луноход" аж ніяк не прискорив науково-технічний прогрес. Наукові розробки йшли лише на ВПК. Але не використовувалися для населення. Згадайте: "Да здравствуют советские микросхемы - самые большие микросхемы в мире!". Що ж до США, то комерція і бізнес-конкуренція робили своє стимулююче діло. Звісно, і оподаткування відіграло роль. Але воно таки йшло на науку, а звідтам на виробництво.. У нас же воно куди йшло і йде? За Союзу на той же ж ВПК і допомогу країнам 3-го світу (на проїдання). У нас же - в кишені нуворишам. Міняти треба установки
P.S. Радянські "Луноходи" були останнім крупним успіхом радянської космонавтики. Після цього повністю в космосі домінують США. А це вже 40 років!
P.S.2 А американські місячні "Ровери" (двомісні автомобілі-місяцеходи) - 6 штук - були в технічному оснащенні і практичному застосуванні на порядок досконалішими від "Луноходів". Це до відома.
- Стосовно Наливайченка: - на виконання Указу Президента від 17 квітня 2008 р. (Про протидію корупції...", якось так, по памяті) при Управлінні СБУ у Львівській обл. за моєю ініціативою (тоді я був депутатом Львівської міської ради) була створена "Робоча група з протидії корупції" за участю СБУ, Прокуратури Львів. обл., громадських організацій та ЗМІ. Одним з 5-и напрямків роботи групи був супровід підготовки до ЄВРО-2012, зокрема - будівництво стадіону у Львові. Зразу ж працівниками СБУ були встановлені факти суттєвих ( у рази!)переплат за проект стадіону (фірмі "Альпіна"), за арматуру для фундаменту, інші речі. Доповідав про це капітан СБУ Вишняк. Результат: мер Львова А.Садовий звернувся до першого віце-премєра І.Васюника, який (через Голову СБУ В.Наливайченка) з а б о р о н и в аналізувати хід підготовки до ЄВРО. Відповідний напрямок у роботі групи був закритий.
Зараз є багато інформації про корупцію при будівницві обєктів до ЄВРО-2012.
Питання - що я маю з а р а з думати про В.Наливайченка? ====== Вам.Ув.Т.Дяків,нема потреби думати про Наливайченка,бо Ваше призвище неодноразово згадувалось шан.паном Гриценком,як лице ГП,як людинина,що буде приведена партією до влади,до ради,чи КМ.Турбуйтесь про себе і партію.
Наливайченко вибрав собі округ і пропонує праймеріз
http://www.pravda.com.ua/news/
6940732/
Прав А С !!!!!
Случайности неслучайны !
А эта!,ой как своевременна. Дорогой А.С. - пожалуйста,действуйте.
Ваш час настал.
- Стосовно Наливайченка: - на виконання Указу Президента від 17 квітня 2008 р. (Про протидію корупції...", якось так, по памяті) при Управлінні СБУ у Львівській обл. за моєю ініціативою (тоді я був депутатом Львівської міської ради) була створена "Робоча група з протидії корупції" за участю СБУ, Прокуратури Львів. обл., громадських організацій та ЗМІ. Одним з 5-и напрямків роботи групи був супровід підготовки до ЄВРО-2012, зокрема - будівництво стадіону у Львові. Зразу ж працівниками СБУ були встановлені факти суттєвих ( у рази!)переплат за проект стадіону (фірмі "Альпіна"), за арматуру для фундаменту, інші речі. Доповідав про це капітан СБУ Вишняк. Результат: мер Львова А.Садовий звернувся до першого віце-премєра І.Васюника, який (через Голову СБУ В.Наливайченка) з а б о р о н и в аналізувати хід підготовки до ЄВРО. Відповідний напрямок у роботі групи був закритий.
Зараз є багато інформації про корупцію при будівницві обєктів до ЄВРО-2012.
Питання - що я маю з а р а з думати про В.Наливайченка?
2Сергій, Донецьк
..Де б узяти грошей, щоб зняти фільм про українську революцію 1917-1921 років, про Симона Петлюру і бій під Крутами? Може попросити в Ахметова? Та він мабуть не дасть, бо після перегляду фільму рейтинг ПР добряче впаде, а Свободи (ГП, ...) - ще виросте.
======================
Только чтоб было вся правда,как сейчас уже в российских фильмах показывают правду о страшных 37.
Вот только как режессура обыграет вопрос Бандера и евреи,Бандера и поляки,Бандера и венгры и т.д. не говоря о том,как бандеровцы расстреливали днем санитарно-военные поезда везущих их Венгрии раненных через Карпаты.?
Вы же хотите,чтоб в фильме были только победные кадры,как доблестные уноновцы крошать немцев и попутно и энкаведешников.Это Вам по нутру.
Только вопрос:кто выгнал фашистов с Украины и закончил победой в Берлине встретившись там с союзниками.?
Посмотрите фильмы самих союзников о тех временах.Что-то там об "доблестных" вояках ни слова,уже не говоря об Нюрбергском суде.
Как раз в это поверить очень легко.
Все согласовано начнут отсев. Именно об этом этот блог.
"Хочуть чи не хочуть партійні вожді праймеріз, але їх влаштують - цілий ряд громадських організацій, преса, соціальні мережі, тож кожного кандидата просвічуватимуть рентгеном - слова, дії, голосування, статки, освіту... і це правильно."
И я так думаю, что это правильно. Теперь под эту позицию нужно подвести базу, что еще и "согласовано". Смотреться будет лучше. Не как грызня между собой и расстрел друг друга, а согласованные действия по выявлению "недостойных", с большим Спасибо от "провисшей" стороны.
Причем подавать такие операции нужно как самозачистку от примкнувшего сброда, что поднимет общий рейтинг и доверие к оппозиции.
*** "Автор статьи в заключении пишет: "Понятно, почему *** *** публично отрицает существование каких бы то ни было современных идеологий. Его позиция - отсутствие позиции".
Речь конечно не об Анатолии Степановиче Гриценко, у которого та же позиция по отношению к идеологиям вообще, надо сказать, ошибочная позиция. "
Анатолій Степанович, схоже, не думає, що він таким чином помиляється. Обгрунтовуючи це тим, що бабушки ідеологій не розуміють, а вони є основним електоратом (це - здогадки про позицію АСГ, але ні на що інше думка не звертає).
Його увагу вже звертали на те, що бабушки, може і не розуміють. і, може, хоч і є значною частиною виборців - але бабушки ті зараз "не по Сеньці шапка". Немає сенсу зараз АСГ боротись за тих бабушок - бо у нього на то нема ресурсу.
Бо для початку задача зовсім не стоїть так, щоб отримати більшість голосів.
Задача стоїть так, що треба отримати значимі голоси.
Вільні голоси, які зараз знаходяться на іншому полі.
Є можливість силою слова та місць його розміщеня боротись за інший електорат.
Якому треба не те, що бабушкам.
Але АСГ, схоже, в це не вірить. І остерігається словами про ідеологію вілдякнути бабушок. Які і так за нього голосувати не збираються, бо нічого про нього не знають і знати як не можуть - так і не будуть.
Схоже, 7..15% позабабушкіного електорату АСГ не настільки цікавлять, щоб цілеспрямовано на них працювати.
Олег Миронов
ось вам і праймеріз в дії:
/Наливайченка покликали балотуватися до ВР від Тернопільщини/
http://www.unian.net/ukr/news/
.........................
Тушковано-зрадницькій, "реформаторсько-модерніза
А в Західній Україні є партія без вонючого шлейфу зрадницьких тушок.
Что там чипы в голову?
Вам наверное не надо рассказыввать,в какие еще части тела молодежь вставляет брошки,кольца,цепи и бог занет чего еще.
Так что голова это самое безобидное.тем более,если это будет делатся профессионально.
=========================
Вы, как вижу полностью согласны с будущим нечеловеческим электронным насилием над людьми, как бы оправдываете его. Вий он и есть Вий, "взглядом своим Вий убивает людей, разрушает и обращает в пепел города и деревни".
Вам лично и сайту пошло бы на пользу изменение этого недоброго ника.
***
Написал предыдущее, не видя Ваше сообщение...))
Мне кажется, всем известно, что идеи витают в воздухе...)) И рано или поздно - кто-то обязательно их из воздуха "вылавливает" и озвучивает публично... ...Ну, и имена вообще-то наверное тоже как-то не случайно нам при рождении "присваиваются" - если потом частенько совпадают с мировосприятием...))
ЗЫ. А короткое предложение для АСГ по поводу новой политсилы (скорее, гражданского движения всё-таки, нмд) - я уже высказал.
ось вам і праймеріз в дії:
/Наливайченка покликали балотуватися до ВР від Тернопільщини/
http://www.unian.net/ukr/news/
______________________
Витяг:
"«Я переконаний - опозиція має бути єдиною. Я відкритий до перемовин з усіма опозиційними політиками, які мають намір балотуватися по цьому ж округу. Впевнений – ми знайдемо спільну мову. Якщо буде необхідно, проведемо праймеріз, які визначать єдиного кандидата від опозиції», - сказав В.НАЛИВАЙЧЕНКО.
Учасники віча, серед яких й представники патріотичних громадських та політичних організацій краю, зокрема УНР, КУН, УНП, «Наша Україна», ВО «Тризуб», «Оновлення країни», МНК, Українська партія, проголосили про створення понадпартійного руху «Український вибір». Мета цього руху - підтримати на місцевому рівні ініціативи КОД та спільно боротися за чесні вибори."
_____________________
Ось і такі дії мають характер...
Вий
.....Шановний, це у Вас стало щось поганенько, адже рейтинг Януковича вже давно не 42%, а менший за рейтинг Тимошенко, Яценюк і Кличко вже наближаються до Я, тому зайдіть на сайт центра Разумкова і гляньте на результати опитувань!
========================
Вы даже не усудужились услышать информацию о том,что по плану МОУ надо было набрать 1000 контрактников.а набрали чуть больше двадцати.
В то же время,как в РФ у лейтенанта оклад 20000 рублей и уже к концу 2013 года все военнослужащие получать собственное жилье.
Пока речь идет о ВВП,который уверено,даже по американским меркам,идет на 10 лет руководит нехилой страной,которая и будет не просто влиять на Украину,но и многое определять для нас с Вами на ближайшие 10 лет.
А мы мы страусы,головы в песок.ЮВТ,Яценюк,Кличко.Жаль, что бабки Параськи нет,да будет ей хорошо в небесах,а то в ВАших ближайших планах Вы то же ее ставили в первые ряды бойцов за Ваше светлое будущее,отдавая ей рейтинги не меньше 200%.
..........................
Ув. Хий!
1. 20 000 руб. - это должностной оклад лейтенанта РА, вместе с окладом по воинскому званию, надбавками и премиями получается под 50 000 руб., раз в 6 (шесть!) больше, чем у украинского лейтенанта.
2. Вий Путин придёт не на 10, а на 12 лет - он предусмотрительно подрихтовал Конституцию при Айпаде-Медведе, продлив срок одной каденции в полтора раза.
3. Баба Параска, если дожила бы, стала б украшением нового парламента. А за её смерть Ющенко и избившие её его удошники ещё ответят.
- Дякую за Вашу відповідь Анатолію К. - про важливість знати історію і робити висновки.
2. До "00:28 29-01-2012 Калюжный В.Н. (Харьков) "
- Підтримую Вашу готовність до відкритої дискусії, в т.ч. щодо політичних симпатій. Бажаючі більше дізнатися про мене можуть набрати, наприклад, в гуглі "Теодор Дяків". На днях зареєструюсь у ФБ хоча б для того, щоб проголосувати 4 лютого за ГП у рейтингу Мустафи Наєма. Для затяжних дискусій поки-що часу не вистачає.
3. ("САМ – це виклик твердженню, що політика, особливо українська, є брудною справою")
- Відомим твердженням "політика - брудна справа" наші "домашні" політики намагаються виправдати с в о ї методи політичної (і не тільки) діяльності. Саме цією тезою більшість депутатів ВРУ намагалися виправдати створення ПРиБЮТ, виправдовують "тушок" тощо. Але ж насправді - який політик, така і його політика...
Олег Миронов
я не погоджуюсь з паном Поповичем. йому боляче було би дивитися такий фільм, це зрозуміло. однак, фільм потрібен не тільки для нього, але швидше для нашої молоді. я про Спарту і спартанців вперше почув, коли подивився фільм "Триста спартанців". і з того часу поважаю греків. а тут, виявляється, свої, не менш мужні духом, воїни!
Слава їм!
..........................
Я теж не погоджуюся з паном Поповичем.
Мені не відомо про існування жодного художнього фільму про українсько-російську війну 1917-1921 років.
Зняли декілька малобюджетних фільмів про Бандеру і Шухевича (за кошти американських українців), а про Петлюру - тільки "Дні Турбіних" :-).
Газпром нещодавно зняв з Бортком "Тараса Бульбу" Грошей не рахували.
Де б узяти грошей, щоб зняти фільм про українську революцію 1917-1921 років, про Симона Петлюру і бій під Крутами? Може попросити в Ахметова? Та він мабуть не дасть, бо після перегляду фільму рейтинг ПР добряче впаде, а Свободи (ГП, ...) - ще виросте.
2Вию
нтроля за гражданами - http://tomsk.fm/watch/140101
При введении единой электронной карты и ее последующем вживлении в виде чипа, (предусмотренное российским законом и служащее примером для нашей мнимо независимой власти), всяческие разговоры о праймериз, о
==============
Что там чипы в голову?
Вам наверное не надо рассказыввать,в какие еще части тела молодежь вставляет брошки,кольца,цепи и бог занет чего еще.
Так что голова это самое безобидное.тем более,если это будет делатся профессионально.
4f2521b7f03a6/
"Вчора пройшли збори Самоврядної Громадської Мережі (САМ).
САМ – це виклик твердженню, що політика, особливо українська, є брудною справою.()
САМ – це, політично-громадський рух, громадська компонента в ньому більш важлива, ніж політична.
Насправді САМ існує давно як мережа активістів, що займаються реальними громадськими справами. Зараз же, коли постала потреба набути ознак політичного суб'єкту, з'явилося ім'я, та стали більш формалізованими принципи взаємодії.()
САМ – багатолідерська структура, де немає головного, немає акціонерів, котрі формують ключові рішення. Ніяких вождів, ніяких "впливових спонсорів".
"Ноухау" руху – це порядність, моральність його представників.
Моральні авторитети САМ – це ініціативна група Першого грудня."
)) Ну вот... Опять мне довелось угадать (причём, давным давно))... (Как говорится, "САМ себя не похвалишь..."))))(С)
Чертовски приятно.))
Анатолий Степанович, найдите время, пожалуйста, для контактов И ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ с САМ. Тем более, что и принципы совпадают, и люди - во многом, новые для украинского политикума.
============================
Украинская власть всячески демонстрирует свою приверженность политике России во главе с ВВП
============
В этой своей "приверженности" действия сегодняшной власти пока очень похожи на действия оппозиции:слова,слова и не более того.
Но если оппозиция и будет в таком русле продолжать:слова,слова,слова(а
Казахи эту дорогу прошли и не жалеют.ВВП в 3,5 раза больше украинского.Это то Казахстан,где кроме целинных земель с их эрозией больше та ничего нету.
И вся наша украинская 20 летняя история-это сплошной повтор российских изгибов сидя на одной единственной "трубе",кусках металла и антраците.И усе.
Так что,электронная карточка это не картина маслом,как поговаривал в свое наш коллега.
А вот ВЫ слышали про "цензоров-роботов".п
Олег Миронов
то добре, що взагалі про праймеріз почали говорити :) здається, перед виборами в місцеви ради ми тут тільки дискутували на цю тему, а вже сьогодні: "Праймеріз будуть!"
-----------------------------
Та виріте в ПРАЙМЕРІЗ за нинішніх умов- та це ж бери шинель...бо вже все куплено, Сицилія відпочиває. Погляньте, як на Тернопільщині одноголосно на мажоританому окрузі вже майже переміг сотовариш Віктора Андрійовича - Наливайченко. І цікаво що він такого зробив для тернопільців? Народ просто вопіє -патріот і не чіпайте його опозиція бо нам іншого не труба.
2"Пересічний" українець
..По-третє, за брехню, що він ніяк не впливає на правосуддя в Україні.
====================
Вы лично передавали от ВФЯ его указания судям,прокурорам чтоб они ее засудили?
Если да,то истина дороже,друг Гораций.Вам можно верить.
А если нет,то тогда Вы брехло.
/Наливайченка покликали балотуватися до ВР від Тернопільщини/
http://www.unian.net/ukr/news/
Амерканцы отчаяно не хотят ВВП,но уже закладывают основу совместнного сотрудничества с Россией во главе с ВВП на ближайшие 10 лет.
============================
Украинская власть всячески демонстрирует свою приверженность политике России во главе с ВВП. Вот свежий пример дублирования действий российской власти:
Тігіпко пообіцяв соціальну електронну картку вже у 2013 році http://www.epravda.com.ua/news
Попробуйте абстрагироваться от партийной принадлежности говорящего из предлагаемого видео и вслушайтесь в смысл говори мого - Россия Единая электронная карта - инструмент тотального контроля за гражданами - http://tomsk.fm/watch/140101
При введении единой электронной карты и ее последующем вживлении в виде чипа, (предусмотренное российским законом и служащее примером для нашей мнимо независимой власти), всяческие разговоры о праймериз, о выборах, о демократии окажуться абсолютно бессмысленными.
Щойно прочитав на Уніан інтерв'ю політолога Небоженка (http://www.unian.net/rus/news
/Янукович закликав українців згадати в молитві Героїв Крут/
http://www.unian.net/ukr/news/
/«Свободівцям» заборонили акцію пам’яті Героїв Крут/
http://www.unian.net/ukr/news/
****************
лицемірство пана Януковича просто вражає
Вий
11:07 29-01-2012
2Ви й
В то же время,как в РФ у лейтенанта оклад 20000 рублей и уже к концу 2013 года все военнослужащие получать собственное жилье.___ЦЕ завдяки нафті й газу. Науково, технологічно, соціально Росія відстала країна, ВВП(валовий нацональний продукт) якої менший, ніж Італії!
Пока речь идет о ВВП,который уверено,даже по американским меркам,идет на 10 лет руководит нехилой страной,которая и будет не просто влиять на Украину,но и многое определять для нас с Вами на ближайшие 10 лет.___Определять то він буде, але для Росії - це ще 6 років відставання від розвинутого світу!
В "Facebook" бабушки, большая часть жителей городов и все жители в селе - не заглядывают. TVi не имеют возможности увидеть. Кого они выберут?
У ПР вся власть (значит - фальсификации), деньги (денежные "мешки"). ПР уже начала предвыборную гонку - развешивают бигборды своих депутатов и т.д.
Как быть?
10:34 29-01-2012
прошу мене вибачити, то не мої слова, я цитував пана Калюжного (В.Н.), Харьков, але забув послатись на нього :)
_________________
Мабуть в данному випадку не доречно вибачатись :-)
Під "Відносно:", це розумів, і відносно чиїх слів також (просто визначене підтримав:-) ), - а в коменті 00:28 29-01-2012 Калюжный В.Н. (Харьков), під словами: " Если кто хочет просветить меня, милости просим:
http://www.facebook.com/Vladim
Готов ответить на все вопросы. В том числе, за какую партию буду голосовать. Точнее уже ответил – ленту только прокрутить надо. Намек: не за карликовую (и не за кроликовую). " -- Дякую... :)
нужно определить КОНЦЕПЦИЮ т.к.идеология это методика осуществления
концепции.
Концепция (система взглядов) может быть праведной,божеской и может
быть традиционной (неправедной библейной "и будеш господствовать
над многими народами,а они над тобой не будут господствовать")
В данное время мы и все на земле исповедуют вторую концепцию только
в некоторых странах суть её больше завуалирована идеологией,а в дргих
меньше.
Например в крестьянсих обществах прямо говорится,если ты раб божий
будеш чесно трудиться на своего хозяина то на том свете тебе воздасться
или в коммунистических,общественный труд самый престижный,концепция.
2Ви й
.....Шановний, це у Вас стало щось поганенько, адже рейтинг Януковича вже давно не 42%, а менший за рейтинг Тимошенко, Яценюк і Кличко вже наближаються до Я, тому зайдіть на сайт центра Разумкова і гляньте на результати опитувань!
========================
Вы даже не усудужились услышать информацию о том,что по плану МОУ надо было набрать 1000 контрактников.а набрали чуть больше двадцати.
В то же время,как в РФ у лейтенанта оклад 20000 рублей и уже к концу 2013 года все военнослужащие получать собственное жилье.
Вот о чем идет речь.Это ЮВТ,Яценюк,Кличко могут миллион раз заклинать,что во рту халва,но от этого у нас с Вами во рту сладще не будет.
Пока речь идет о ВВП,который уверено,даже по американским меркам,идет на 10 лет руководит нехилой страной,которая и будет не просто влиять на Украину,но и многое определять для нас с Вами на ближайшие 10 лет.
Амерканцы отчаяно не хотят ВВП,но уже закладывают основу совместнного сотрудничества с Россией во главе с ВВП на ближайшие 10 лет.
А мы мы страусы,головы в песок.ЮВТ,Яценюк,Кличко.Жаль, что бабки Параськи нет,да будет ей хорошо в небесах,а то в ВАших ближайших планах Вы то же ее ставили в первые ряды бойцов за Ваше светлое будущее,отдавая ей рейтинги не меньше 200%.
По-перше, за ХАМство у юності, за що й сидів.
По-друге, за проФФесорство.
По-третє, за брехню, що він ніяк не впливає на правосуддя в Україні.
По-четверте, за вибірковість правосуддя.
По-п'яте, за порушеення основного принципу моралі "Не роби іншим нічого такого,чого б ти не хотів мати від інших по відношенню до себе!".
Про приХватизацію не говорю, тут він нічим не відрізняється від "еліти".
2Володимир
..з іншого боку, пан Портніков мабуть, дивиться глибше тактично, і має на увазі, що голосувати потрібно не тільки за "00" - Об'єднану опозицію ? :)
============
Портников есть современный журналист и не более того.
Смотрю если не всегда,но периодически,чтобы смотреть ,в какую сторну у него очередной дрейф.
Пока никакой стратегии,а тем более тактики я у него не увидел.И не дай Бог Виталия волной вынесен в исполнительные слои власти,это будет бросай гранату и все в кусты.Короче,полный атас.
15:22 28-01-2012
...Юначе, шкода що Ви не жили у 60-х. У Американців вона спрацювала на всі 100: Кеннеді закликав американську націю до кінця 60-х висадитися на Місяці. Що це дало, спитаєте? Та те, чим Ви зараз користуєтеся в побуті - відео, сателітарні антени, мініатюризацію тех. засобів, розвиток технологій, хімії, тощо. Звольте, але зауважу - "Аполлон-11", не маючи на борту першого в світі мінікомп"ютера (а в той час вони були гігантичні), взагалі б не примісячився. Поштовх, який надала Штатам місячна програма, відчутний досі у світі. А Ви кажете - вигадки нероб.
=========================
Пробачте.Але якого походження був перший у світі самохідчий апарат на міісяці?.Гундураський чи з Соломонових островів.?
Механічні апарати у таких випадках є цілінаправленною науковою парадигмою.А ось людіна у таких випадках,є пропагандиський хід і не більш того.Форсувати за великі гроші можна що завгодно за рахунок податків населения.Так робили у СРСР,так само робили у США та де продовжують робити і зараз за рахунок накопичування боргів вже не тільки перед своім населеням.а і вже перед світовою спільнотою.
Богдане!Щось тут кінці з кінцями не сходяться?.
22:45 28-01-2012
2Игорь Ляшенко
Это насчет фальсификаций.Ну какие могут быть еще фальсификации или искажение результатов при соотношении 42% к 2,5%.?Ребята,давайте вспоминать элементарную арифметику и алгебру.У нас что-то плоховато с ними стало,даже при наличии в наших рядах профессуры и вузовских преподавателей_____Шановний, це у Вас стало щось поганенько, адже рейтинг Януковича вже давно не 42%, а менший за рейтинг Тимошенко, Яценюк і Кличко вже наближаються до Я, тому зайдіть на сайт центра Разумкова і гляньте на результати опитувань!
Олег Миронов
не перший погляд, позиція Портнікова: - Голосуй за кого завгодно, тільки не за ПР! - виглядає недалекоглядною. таку позицію, нмд, вдало дослідив і висвітлив Яків Миколайович 12:45 25-01-2012
____В нинішній ситуації це дуже правильна позиція! Спочатку потрібно вирішити голоне завдання, а потім уточняти деталі!
з іншого боку, пан Портніков мабуть, дивиться глибше тактично, і має на увазі, що голосувати потрібно не тільки за "00" - Об'єднану опозицію ? :)
Думаю, все согласятся, что в "ЗЕРКАЛЕ НЕДЕЛИ" надо читать обязательно, всегда Юлию М., Сергея Р. и Инну В.
Вот и в последнем № 3 от 27.01.12 заслуживает внимания статья Инны Ведерниковой "Невероятные приключения слуги народа в парламенте", где нарисован ТИПИЧНЫЙ ОБРАЗ украинского "элитного" политика, который в прошлое воскресенье выступал на Софиевской площади.
Инна В. проанализировала его "позиции" за последние пять-шесть лет и что выясняется? Советую прочитать.
Автор статьи в заключении пишет: "Понятно, почему *** *** публично отрицает существование каких бы то ни было современных идеологий. Его позиция - отсутствие позиции".
Речь конечно не об Анатолии Степановиче Гриценко, у которого та же позиция по отношению к идеологиям вообще, надо сказать, ошибочная позиция.
Вий
10:34 29-01-2012
2DVV
09:31 29-01-2012 Олег Миронов
Должно быть правилом: вот закончилось обсуждение темы и последним дается статистка,что делалось на блоге.За все время обсуждений на сайте,
только один раз АСГ дал такую статистику.Это тема называлась "Функционеры и активисты" в марте 2010.
Вот это и будет праймером.И стимулом,так анализ в таких случаях очень серьезная методологическая основа для думающих и творческих людей,которых все таки на сайте есть.Смотришь и тогда финансы появяться.___А що перешкоджає ВАм зробити таку статистику! Проявіть ініціати ву у виконанні Вашої пропозиції!
Белый опер
Ув. Анатолий Степанович,на политклубе Княжицький отметил,что далеко не разделяет того,что Вы САМИ пишете на фейсбуке,не разделяет Ваших взглядов и Портников. Это руководители единственного свободного в Украине канала,пропагандирующего ЕВРОПЕЙСКИЕ ПРИНЦИПЫ и ценности,создавших передачу "Правда об"єднує".Так что сам по себе вывод напрашивается,что Вы не несете в люди ЕВРОПЕЙСКИЕ ПРИНЦИПЫ и ценности,это уже вышло не от меня.____Кожен має право мати свої погляди, і ніхто ще не доказав, що принципи Кнгяжицького і Портнікова правильніші за принципи Гриценка.
Демократия и авторитаризм с честным лицом тоже вещи взаимоисключающие. Недавно меня ув. Игорь Борисович убеждал,что вы отказались в душе от КП,а вы ее возьми,да и выни из сундука. ____Демократія і персональна відповідальність за справи може бути дуже пов'язана. Наприклад, президент одержує всі ті повнваження, передбачені КП, але обов'язково щорічно, при участі незалежних європейських спостерігачів, проводиться референдум про недовіру президенту!
прошу мене вибачити, то не мої слова, я цитував пана Калюжного (В.Н.), Харьков, але забув послатись на нього :)
/ЦЕЛЬ определяет средства и методы её достижения.
ЕСЛИ целью является ВЛАСТЬ, ЕСЛИ весь вопрос - в том, чтоб отстранить от власти голубых - можно не читая подписывать любые документы об объединении, искать каких угодно союзников, брать деньги у каких угодно "спонсоров" на каких угодно условиях, обещать за поддержку что угодно и кому угодно.
ЭТИМ путём шёл к власти Ющенко. Этим путём рвалась к власти Тимошенко. ЭТИМ путём получили власть голубые.
При достаточной последовательности и беспринципности - на этом пути МОЖНО получить результат - ВЗЯТЬ ВЛАСТЬ.
Потом приходит время платить по счетам.
И опутанные долгами перед "спонсорами" вчерашние кумиры становятся объектом проклятий обманутого народа.
Такую цель - могут ставить перед собой отдельные политики.
Целью народа - не является собственно отстранение кого-то от власти или вознесение на властную вершину определённого лица.
НАРОДУ нужна власть, которая будет защищать ЕГО интересы, власть, независимая от местных олигархов и зарубежных столиц. Власть, которая ДОЛЖНА только избирателям./
(там ще й далі в нього є, просто не поміститься тут)
з іншого боку, пан Портніков мабуть, дивиться глибше тактично, і має на увазі, що голосувати потрібно не тільки за "00" - Об'єднану опозицію ? :)
2DVV
09:31 29-01-2012 Олег Миронов
Відносно:
" /Здесь важно начать. И начать, разумеется, с себя. По принципу – инициатива наказуема. Прежде чем требовать прозрачности от других, просветись сам!
В первую очередь подойти к рентгеновскому аппарату должен Анатолий Степанович. Но я сейчас не о нем – он и так постоянно светится./"
___________________
Ні-і:), треба почати з Адмінів, зрозуміти їхню не просту позицію на якій вони стоять чи задумуються - при виносі цензурного "вердикту" чи тихого "вироку" !? -- Чи хочаб потренуватись в плані визначення рейтингуВАТОСТІ їхньої праці... :)
===========================
И первое и второе предложения хороши.Но админ непричем.Должно быть правилом: вот закончилось обсуждение темы и последним дается статистка,что делалось на блоге.За все время обсуждений на сайте,
только один раз АСГ дал такую статистику.Это тема называлась "Функционеры и активисты" в марте 2010.
Вот это и будет праймером.И стимулом,так анализ в таких случаях очень серьезная методологическая основа для думающих и творческих людей,которых все таки на сайте есть.Смотришь и тогда финансы появяться.
2Игорь Ляшенко
В России уже научились качественно фальсифицировать праймериз вот статья на эту тему.
"Елена Кондакова — о том, как проходят партийные праймериз: «Это полная деградация»"
http://www.novayagazeta.ru/pol
==============================
Самое печальное то,что когда смотришь фактам в глаза,то тебя начинают обвинять в самых страшные непариотических взгядах.
А ведь иногда для нашей результативной деятельности порой можно взять за пример успешные действия врага,которые способстовали ему в достижении нужного результата.
Так вот и у нас не получается.Если очевидным,что рейтинг ВВП сегодня от 42 до 50% и до дня выборов он еще выше поднимется,то назовите рейтинг самого-самого крутого российского оппозиционера.
Дай Бог чтоб он был на уровне статпогрешности.
Так точно и у нашенских оппозиционеров.Целей нет и не предвидется,зато желания побузить,причем неумело,хоть отбавляй.
Это насчет фальсификаций.Ну какие могут быть еще фальсификации или искажение результатов при соотношении 42% к 2,5%.?Ребята,давайте вспоминать элементарную арифметику и алгебру.У нас что-то плоховато с ними стало,даже при наличии в наших рядах профессуры и вузовских преподавателей.
Відносно:
" /Здесь важно начать. И начать, разумеется, с себя. По принципу – инициатива наказуема. Прежде чем требовать прозрачности от других, просветись сам!
В первую очередь подойти к рентгеновскому аппарату должен Анатолий Степанович. Но я сейчас не о нем – он и так постоянно светится./"
___________________
Ні-і:), треба почати з Адмінів, зрозуміти їхню не просту позицію на якій вони стоять чи задумуються - при виносі цензурного "вердикту" чи тихого "вироку" !? -- Чи хочаб потренуватись в плані визначення рейтингуВАТОСТІ їхньої праці... :)
/якби сторінка, подібна до Крут, мала місце в історії західного світу, Стівен Спілберг або Мел Гібсон вже давно б зняли про ті події екшн, чи не так? У нас же Крути мало кому потрібні…
- Як вам сказати… Є речі, яких боляче торкатися. Не уявляю собі фільм про Крути. Я свого часу був на так званій «окупованій території». А моя мама працювала вчителькою – всі учні з її 9-го класу пішли у партизани і всі, крім одного, загинули. Я не уявляю, як я, будучи режисером, знімав би про це фільм. Хоча свого часу думав про те, щоб записати розповідь про ті події.../
http://obozrevatel.com/intervi
****************
я не погоджуюсь з паном Поповичем. йому боляче було би дивитися такий фільм, це зрозуміло. однак, фільм потрібен не тільки для нього, але швидше для нашої молоді. я про Спарту і спартанців вперше почув, коли подивився фільм "Триста спартанців". і з того часу поважаю греків. а тут, виявляється, свої, не менш мужні духом, воїни!
Слава їм!
В первую очередь подойти к рентгеновскому аппарату должен Анатолий Степанович. Но я сейчас не о нем – он и так постоянно светится./
*****************
+++
/Готов ответить на все вопросы. В том числе, за какую партию буду голосовать. Точнее уже ответил – ленту только прокрутить надо. Намек: не за карликовую (и не за кроликовую)./
*****************
а Вы без каких-либо детских намеков, а напрямую, как по отношению к Гриценко здесь, предложите на ФБ лидерам той партии, за которую будете голосовать, "просветиться"! согласятся ли? а потом нам здесь расскажете. м.б. и я поддержу Вас, но за "непросвеченных" голосовать не буду.
*** "Нет смысла придираться к исходному смыслу американского слова «праймериз». В нашем случае его стоит понимать обощенно. Прежде всего, как некую предварительную оценку потенциальных кандидатов. В какой форме эта оценка будет даваться, – жизнь покажет. Заниматься этим будут, в первую очередь, энтузиасты. "
Повністю погоджуюсь з тим, що нема сенсу придиратись до первісного варіанту форм реалізації «праймеріз» в Америці .
Дійсно, головне - отримання попередної оцінки.
Але з чим не погоджуюсь - що варто зігнорувати 2 інші особливості цієї американської процедури:
Перше і головне - те, що власне результати праймеріз не ставляться під сумнів і визнаються ОБОМА СТОРОНАМИ: і електоратом, і політиками.
Друге: як результат цього визнання - другий політик беззаперечно знімається а його електорат беззаперечно голосує надалі за першого політика.
З двох ідеологічно близьких політиків обрав там один 51% а інший 49% - все, другий каже "ок, бажаю успіхів першому, а я працюю далі на допомогу і чекаю наступних виборів". І електорат другого там каже: "ок, зараз тоді підтримуємо першого"
Що ж буде у нас? До гадалки не ходи: наш другий політик з 49% відсотками поставить під сумнів чесність праймеріз. І швидше за все буде правий, бо і репрезентативності голосування досягти важко, і у нас - до гадалки не ходи - 90% ентузіастів опиняться засланими козачками.Те ж стосується електорату : він буде визнавати результати праймеріз тільки коли переміг "його" кандидат. А коли не його - з вликою ймовірністю буде підтримувати не переможця. При тому, що переможець зовсім не факт, що ідеологічно близький - назагал це може бути не настільки і "зрада".
Коротше, з деталей цієї процедури у нас з великою ймовірністю вилізе диявол.
Тому до деталей треба підійти дуже уважно. Не ентузіастами.
Ключове І ПОПЕРЕДНЄ питання: визнання. Без однозначної відповіді на нього в публічні праймеріз нема сенсу соватись.
Без однозначної відповіді - то
Лично я не придираюсь, а предлагаю очарованным этим красивым словом подумать, что именно под ним можно понимать в наших условиях. Ты помнишь, что у нас в Харькове мы проводили встречи актива Выборов-89 с претендентами в наши кандидаты, отбирали кандидатов на этих встречах. Я сам этим занимался в Киевском районе. Думаю, сегодня аналогичное провести было бы труднее - меньше народного энтузиазма. Что-то подобное могли бы у себя проводить отдельные сильные партии, но доверия у избирателей будет гораздо меньше. А некоторые на этом сайте предлагают совершенно нереалистичное.
Насчитал вчера три десятка билбордов двух голубых предполагаемых мажоритарщиков.
Они уже начали пахать, а мы все думаем какой плуг к трактору присобачить.
Самое смешное, что трактор, который сварганили, по новым правилам на пашню выйти не сможет, только частями. Одни из главных трактористов за хулиганку сидят, а у тех, что остались, либо руки из задницы растут, либо диарея может напасть, когда в поле позовут. Оказывается там грязи много, месить "нехочца", все норовят в сельсовете отсидеться, туда инет провели.
Правда один на всю деревню, но зато удои красочно показывает, жаль только что коровы не видят. На ферму оптоволоконный кабель тянуть дороговато, а буренки еще не доросли до самосознания необходимости вывалить из своих доек молока для оплаты онлайн участия в виртуальном соревновании горе-трактористов.
Вот когда начал понимать, что оппозиция банально сачкует, придумывая всякие отмазки и приколы, вместо обычной силозатратной работы, настроение и пошатнулось:)))
Александр Копелиович
нужно учесть следующие существующие условия. Что политические силы бесконечно далеки от реального сотрудничества. Что обычных избирателей не привлечешь к обсуждению кандидатур, к дополнительным голосованиям. Что для знакомства избирателей с претендентами нужно проводить многие встречи, а где взять на это все средства?
Игорь Ляшенко
14:56 28-01-2012
Такие предварительные слушания вряд ли по плечу оппозиции, поскольку они будут стоить сотни миллионов долларов. Единственный реальный шанс провести хоть какие нибудь национальные праймериз - это воспользоваться сетью Интернет и организовать там что-то на подобии Интернет опроса, хотя это так же будет недешевое удовольствие.
------------------------------
Что касается технических моментов и финансирования - президентская кампания Гриценко показала, что МОЖНО обойтись без миллионных вложений. ЕСЛИ люди поверят в честность оппозиции, ЕСЛИ предвыборные штабы не будут пихать в списки ворьё, чтобы потом раздерибанить его подачки - народ оценит и поддержит. На выборах сторонники ГП и листовки сами на принтерах размножали и разносили, и в избиркомах бесплатно работали. И помещения для встреч с избирателями находились, и народу собиралось - не продохнуть.
Поэтому вопрос по-настоящему - только в одном: готова ли нынешняя оппозиция к ЧЕСТНОЙ игре на выборах, или каждый держит в голове, как бы объегорить партнёров и облапшать избирателей?
Пока что честность по отношению к партнёрам и избирателям проявляют только Гриценко и Кличко.
Похоже, что идею праймериз в прямом смысле этого слова только они и поддержат.
Здесь важно начать. И начать, разумеется, с себя. По принципу – инициатива наказуема. Прежде чем требовать прозрачности от других, просветись сам!
В первую очередь подойти к рентгеновскому аппарату должен Анатолий Степанович. Но я сейчас не о нем – он и так постоянно светится.
На этой странице я впервые увидел именование: Т. Дяків. Судя по всему, – это авторитетный член ГП. Может быть, он согласится на просвечивание и прослушивание. Или члены политсовета ГП? Чего проще: заведи страничку в ФБ и отвечай на вопросы.
Если кто хочет просветить меня, милости просим: http://www.facebook.com/Vladim
Готов ответить на все вопросы. В том числе, за какую партию буду голосовать. Точнее уже ответил – ленту только прокрутить надо. Намек: не за карликовую (и не за кроликовую).
Т.Дяків
Шановний пане Теодоре, повнiстю пiдтримую Вашу думку.
22:06 28-01-2012
Анатолій К.
/Много встречал я умных знатоков истории. Только вот не один не ответил, как его знания помогут поднять экономику, социальные стандарты, гражданскую мораль и т.п./ Уважаемый Анатолий, не бойтесь узнавать правду, какой бы неприятной и горькой она ни была. В том числе и об истории собственной страны. Берите пример с европейской Германии - с её "современной, лучшей жизнью". И с её экскурсиями для школьников в мемориалы (от слова "память") жертвам нацистских концлагерей...
/Мне кажется, для современного человека, история должна быть, ну, как хобби./
Манкурты (http://ru.wikipedia.org/wiki/
/Я бы на месте А.Гриценка открыл отдельную страничку на сайте для любителей истории «по-своему», чтобы не отвлекали они своими субъективными(!) знаниями от важных проблем, с которыми столкнулись мы сегодня(!)./ Проблемы, "с которыми столкнулись мы сегодня" - следуют из последних 400 лет Истории Украинского государства. Нравится Вам это или нет и готовы Вы принять знания или не готовы...
http://president.com.ua/module
=Pages&pa=showpage&pid
Тігіпко пообіцяв соціальну електронну картку вже у 2013 році
http://www.epravda.com.ua/news
01/28/314349/
ПТЮМ
/Также понятно, что новый "-изм" будет рождаться на стыке существующих и вбирать в себя то положительное и взаимонепротиворечивое, что они содержат + опираться на новые мировые реалии.
Отношения между гражданами, отношения гражданин - государство, гражданин - общество и государство - общество наиболее гармонично сочетаются в идеологии солидаризма. Эта идеология получила развитие во многих странах - и азиатских, таких как Ю.Корея и европейских, например, скандинавских.
В нынешних условиях никуда не деться и от глобализма. ()Вопрос в том, чтобы использовать по максимуму положительное в глобализме, а отрицательное - компенсировать.
В кадровой политике могут найти место отдельные положения меритократизма. Минимализм - в госаппарате. Экологизм - в отношениях с природой и ресурсами./
100+ ...добавил бы еще "Традиционализм" христианских заповедей (который, в принципе, "пересекается" и с солидаризмом, и с минимализмом в госаппарате, и с экологизмом...)
Біографії, трудові книжки, декларації - все можна викласти по кожному кандидату. І ще - важливо, аби кандидати були місцеві. При всій повазі до дніпропетровських та донецьких киян.
"Елена Кондакова — о том, как проходят партийные праймериз: «Это полная деградация»"
http://www.novayagazeta.ru/pol
"Помоги прекратить никчемное существование генетической ошибки природы"
Если примерно так, то можно:)))
Яків Миколайович
2. В праймериз имеют право участвовать ВСЕ граждане, проживающие на территории округа.
3. Голосование проводится по ВСЕМ кандидатурам, выдвинутым оппозицией, и по каждой кандидатуре избиратель отвечает на ТРИ вопроса:
- за кого он предпочёл бы голосовать;
- какие кандидатуры он согласен поддержать, в случае их выдвижения;
- какие кандидатуры для него абсолютно неприемлемы._________
Такие предварительные слушания вряд ли по плечу оппозиции, поскольку они будут стоить сотни миллионов долларов. Единственный реальный шанс провести хоть какие нибудь национальные праймериз - это воспользоваться сетью Интернет и организовать там что-то на подобии Интернет опроса, хотя это так же будет недешевое удовольствие.
Потому что фигня эта технически невыполнимая.
Будут выборы в ВР по простому как угол сценарию, где в партийных списках рейтинговых партий будет узнаваемая пятерка, а за ней вся остальная шушера.
По мажоритарным округам потопчутся соискатели мандатов народных депутатов, готовые выложить за попытку по 2-3 млн. зелени, да еще плюс бонус в партийную кассу за использование ейного зонтика и символики.
Причем не факт, что еще будут желающие.
Кто захочет под флагом Свободы или БЮТ выкинуть на ветер зелень в Донбассе, Крыму или в Одессе?...
Все ринутся в западные округа, а округов-то там не так и много, в основном-то они на юго-востоке. Потому на западе будет "куча мала", а русскоговорящие регионы будет "окучивать" Королевская с... хрен ее знает с кем.
Кроме нее-то никого и нет.
И "шо"?...
Приплыли?...
Праймериз по Кличковски... Единые списки оппозиции... Свободу Юрию Деточкину... Европа нам поможет...
Ага,... щаз. Разогнались уже. Вон помогатели бегут, спотыкаются.
А весь этот трындеж только для того, чтобы ничего не делать, договориться с носителем "веселого чемоданчика", раздерибанить округа по тихому, заползти в Раду, "тушкануться", и еще пять лет просидеть у Хама старшыми, куда пошлют.
А посылать будут часто.
/... Хочуть чи не хочуть партійні вожді праймеріз, але їх влаштують - цілий ряд громадських організацій, преса, соціальні мережі, тож кожного кандидата просвічуватимуть рентгеном - слова, дії, голосування, статки, освіту... і це правильно .../
А это уже не праймериз, а банальная предвыборная гонка.
Так чего город городить? Ноги в руки и бегом, пока еще можно в ее последний вагон заскочить.
Т.Дяків
До "Белый опер" - щодо європейських цінностей.
Від княжої доби і до середини 17 століття (до Хмельниччини) суспільні стосунки на території сучасної України характеризувалися тими поняттями і категоріями, які ми сьогодні узагальнено називаємо європейськими цінностями.
***********************
Сомневаюсь, что глубокое знания истории «по-своему» лучше, чем знания кто ты есть сегодня и кем ты хочешь быть завтра.
Мне импонирует А.Гриценко тем, что «не поворачивает» голову назад, а всегда смотрит вперед. Неужели сейчас очень важно, что было сто, двести, а то и тысячу лет назад? Тем более, что за столетия так все перемешалось. Неужели нет современных примеров европейской, лучшей жизни?
Много встречал я умных знатоков истории. Только вот не один не ответил, как его знания помогут поднять экономику, социальные стандарты, гражданскую мораль и т.п.
А вот рассорить людей, напомнить прошлые (не личные) обиды, отвлечь от истинно важных теперешних проблем – так это всегда пожалуйста.
Мне кажется, для современного человека, история должна быть, ну, как хобби. Или, например, чертой делового человека или политика. Но не должны быть собственные взгляды на историю упреком другому человеку, который учил историю по другим учебникам и по-своему оценивает дела прошлых лет, конечно же, если эти взгляды не несут практической угрозы безопасности обществу.
Я бы на месте А.Гриценка открыл отдельную страничку на сайте для любителей истории «по-своему», чтобы не отвлекали они своими субъективными(!) знаниями от важных проблем, с которыми столкнулись мы сегодня(!).
\не удается избежать скандалов и обид.
---------
А чего тут обижаться?
Если он вор или мент - так всем и объясняйте: "вор", "мент"!\
А как узнать вор ли, мент ли? А если не вор и не мент, а просто сволочь?
Поэтому идея праймериз может сработать только при следующих условиях: ВСЕ оппозиционные силы, договорившиеся о сотрудничестве, признают окончательный вердикт прааймериз, и снимают все кандидатуры. кроме самой рейтинговой.\
Так вот и нужно учесть следующие существующие условия. Что политические силы бесконечно далеки от реального сотрудничества. Что обычных избирателей не привлечешь к обсуждению кандидатур, к дополнительным голосованиям. Что для знакомства избирателей с претендентами нужно проводить многие встречи, а где взять на это все средства? Если у Вас есть убедительные ответы на эти вопросы, то я горячий сторонник праймериз.
Яків Миколайович
............Поэтому идея праймериз может сработать только при следующих условиях: ВСЕ оппозиционные силы, договорившиеся о сотрудничестве, признают окончательный вердикт прааймериз, и снимают все кандидатуры. кроме самой рейтинговой.___________
На регистрацию должен идти не один кандидат от оппозиции, а первая пятерка или десятка самых рейтинговых кандидатов по каждому округу. Некоторых зарубят еще в момент регистрации, некоторых угрозами и шантажом снимут в разгар избирательной компании, некоторые сами выйдут из доверия по подозрению в сговоре с властью. Должен быть единый орган оппозиции, который за 2 дня до голосования НАЗНАЧИТ ГЛАВНОГО кандидата от оппозиции в каждом округе, за которого и надо отдать свой голос тем избирателям, которые поддерживают оппозицию. И остальные оппозиционные кандидаты в депутаты должны подчиниться мнению центрального органа и поддержать его агитацией и работой своих штабов и наблюдателей. Только тогда можно добиться победы на выборах. Но для этого должно быть единство в главном штабе объединенной оппозиции и не должно быть никаких "кидков" - а вот это единство пока что абсолютно недостижимая вещь. По этому Гриценко надо объединяться с кем угодно и "обкатывать" подобную систему (праймериз+согласованный кандидат) в тех округах где поддержка Гриценко достаточно высока.
Вий
... Но это так же не означает,что-то поддержав АСГ у Шустера,эта молодежь 31 октября проголосует за него.
Шоу на ТВ и шоу на избирательных участках,две разные разницы.
И в этом надо согласиться с 23:57 27-01-2012
"Пересічний" українець
...але якби за його спиною стояло яке-небудь "братство" ветеранів Збройних Сил України, то було б зовсім добре.
..........................
Нема за спиною АСГ ніякого братерства ветеранів чи діючих офіцерів. Бо дуже неоднозначною була його діяльність на посаді міністра.
Лоббістською для офіцерів Збройних Сил - точно не була.
Пан Юрій останнім часом пише вірші. Один вірш принаймні досить цікавий.
Він би непогано виглядав як черговий блог.
Як думаєте, панове?
Тобто думка тут така - хочемо, аби виникло громадянське суспільство, то треба дати людям інструментарій для реалізації своїх громадянських обов'язків. В цьому головна місія еліти - трохи випереджати колективне бачення, давати імпульс, і рухатися в синергії із загалом вперед. Наразі виглядає так - народ киває на керівництво (мовляв ну і попалися нам виродки), а прогресивні представники політикуму інколи жаліються, що народ байдужий і непідйомний. Це все так, а що далі
Від княжої доби і до середини 17 століття (до Хмельниччини) суспільні стосунки на території сучасної України характеризувалися тими поняттями і категоріями, які ми сьогодні узагальнено називаємо європейськими цінностями. Структура суспільства була такою ж, як і в Європі - селяни, ремісники, міщани, дворяни, великі землевдасники тощо. В силу історичних обставин, починаючи від другої половини 17 століття, нам були навязані інші цінності - візантійської традиції. В результаті за 300 років всі суспільні групи були знищеними, генотип залишився тільки в селян. Сталін Голодомором намагався і цю категорію знищити, та до кінця не вдалося.
Нобелівський лауреат 1993 р. Д.Норт довів - економіка країни може бути ефективною тільки тоді, коли вона грунтується і враховує особливості національного менталітету. Тут, вважаю, і відповідь про причини такого сучасного "розвитку" України. Українці (громадяни України з природнім українським менталітетом незалежно від теперішньої національності за паспортом) їдуть в Європу, Англію, Америку і стають там (на чужині!) успішними в різних сферах бізнесу і суспільного життя. А тут без хабара, хитрості, підступу, дволикості (якостей, які, власне, уособлює т.зв. візантійщина) - нікуди! За рідким виключенням ...
Белый опер
("Но,где они,кроме Т.Дякива,появляющегося переодически на Блоге с предложениями по ремонту гнилой вертикали?")
- Не знаю, що Ви маєте на увазі під ремонтом гнилої вертикалі (не пригадую таких чи подібних своїх пропозицій), але все ж вважаю, що пошук, залучення до політики моральних і професійних людей, реформування системи влади - кращий шлях, ніж руйнація "до основанья, а затем ..." .
Кілька прикладів: Ідеї, які вийшли з "ГП" у вигляді законопроектів (про відміну техогляду приватних авто, про спрощену систему оподаткування, про боротьбу з корупцією тощо) отримали своє і концептуальне і нормативне втілення у вигляді законів. Хоча і з подачі уряду чи Президента - то не важливо, не про авторство йдеться, а про спроможність пропонувати продуктивні ідеї. Переконаний, що така ж історія чекає і належно оформлені і зафіксовані пропозиції про ліквідацію податкової міліції, розмежування між місцевими органами влади в с і х земель, а не тільки прилеглих до адмін. центрів та ін.
Вважаю, саме така робота опозиції може принести результат для суспільства.
В кожному разі переконаний, що "ГП" не буде змагатися ні з владою, ні з "опозицією" у масовості проплачених мітингів на майданах України.
Николай, Винница
Белый опер перекручивает слова Княжицкого и Портникова о Гриценко. Кто был в клубе, это заметили. Я бы на месте автора сайта оперов отправлял куда подальше. У оперов другое задание
.............................
Я бы на месте автора сайта Николаев, Винница отправлял куда подальше. У Николаев, Винница другое задание
Це попереднє вияснення, хто із когорти запропонованих претендентів у кандидати, будучи кандидатом, зможе набрати найбільше голосів на конкретному виборчому округу.
Юнак
Богдан-Львів
визначитися з формулюванням національної ідеї для всього суспільства
---------
"Национальные идеи" - это выдумки бездельников!
___________________
Юначе, шкода що Ви не жили у 60-х. У Американців вона спрацювала на всі 100: Кеннеді закликав американську націю до кінця 60-х висадитися на Місяці. Що це дало, спитаєте? Та те, чим Ви зараз користуєтеся в побуті - відео, сателітарні антени, мініатюризацію тех. засобів, розвиток технологій, хімії, тощо. Звольте, але зауважу - "Аполлон-11", не маючи на борту першого в світі мінікомп"ютера (а в той час вони були гігантичні), взагалі б не примісячився. Поштовх, який надала Штатам місячна програма, відчутний досі у світі. А Ви кажете - вигадки нероб.
«Праймериз» бывают открытыми, когда голосовать может любой, и закрытыми, когда право голоса имеют только члены партии, проводящей предварительные выборы. Кроме того, существует множество промежуточных вариантов. Иногда между двумя кандидатами, набравшими наибольшее количество голосов, устраивается второй тур.
«Праймериз» особенно часто используются в США, реже в других странах.
http://www.pravda.com.ua/news/
28/6939055/
Яценюк передумав віддавати боротьбу з корупцією президенту??
Яценюк - не оппозиция, Яценюк - запасной (задний) выход. Кроме януковича все понимают, что он не вечен, хоть и МежиГорец.
16:12 28-01-2012
Белый опер
Я плачу... Европейские ценности - это какие? Греческие? Норвежские? Какие? Греческие у нас уже есть (правда там воры-патриоты, здесь - откровенная сволочь без родины и флага). Или может исландские ценности - формулировка более соответствующая? А мы готовы? Нет. Каких фундаментальных принципов Вы ждете? НЕ ВОРОВАЛ будучи у корыта - для меня это главный принцип.
Европейское системное аналитическое мышление? Эва как! Это-то при PIGS? Вы вообще о чем пишете? Подойдите к обменнику и спросите про курс евро. Хватит заморачиваться на штампах. Европейские ценности Шредера - вискас с рук путина грызть. Это в Германии, а не на югах-то европейских.
По-поводу команды ГП согласен. Я их не вижу, не знаю.
*** "Это пожалуйста для тех у кого доход больше 2000 евро на душу в месяц!
С утра до ночи долбите их в маковку и повторяйте -"Не воруй! Не воруй!!..." (чем вам не национальная идея?? :) "
А ви ознайомтесь з http://i.imgur.com/s9cGT.jpg . Подивіться, де і як планують шукати успіх різні категорії людей. На що, відповідно, орієнтують своїх дітей.
Ув. Анатолий Степанович,ни кто не сомневается,что Вы лучше Януковича,может хватит на него равняться.Это как жена упрекает мужа,что он пропил зарплату,а тот ей отвечает,что муж соседки вообще валяется,а потом ее еще и бьет.Вы не хуже Яценюка и Тягнибока,не хуже Кличка,но и не лучше их . Может за сравнения нужно брать Саакашвили и Валенсу?
ПТЮМ
"Если народ жаждет очередного -изма, то это не проблема. Это не будет архаический -изм, а будет компилляцией -измов. Такой себе Гражданский позиционизм:)"
------------------------------
Прекрасно написали!!! А можна повністю на Фейсбуці запостити?? Так коротко саму суть того, що повинно будувати сказали! Тільки як Автора там вказати? А краще б самі там завели сторінку та своє бачення писали ))...Анатолій Степанович вже має :)
тож дайте ж їм ту Програму, врешті-решт! зробіть її, скомпілюйте із декілької документів в один, невеликий за об'ємом! хочуть люди, то - дайте!
я залишаюсь при своїй думці і погоджуюсь з Гриценком, що головне все ж таки - то люди. саме людина наділена душею, а не папірець.
отже, ці дві важливі речі можна робити паралельно - викласти оновлену Програму -2012 і проводити відбір порядних людей, кандидатів у владу.
визначитися з формулюванням національної ідеї для всього суспільства
---------
Это пожалуйста для тех у кого доход больше 2000 евро на душу в месяц!
С утра до ночи долбите их в маковку и повторяйте -"Не воруй! Не воруй!!..." (чем вам не национальная идея?? :)
А остальных - оставьте в покое и не дурите головы! Люди хотят просто НОРМАЛЬНО (ДОСТОЙНО) жить и работать!
"Национальные идеи" - это выдумки бездельников!
28/6939055/
Яценюк передумав віддавати боротьбу з корупцією президенту??
====================
Я попереджав і попереджаю,а стаття в "Дзеркалі тижня" системно підтверджує,що Яценюк і його "фронт"-це не що інше,як спроба обману виборців "клюнути" на обгортку,всередині якої якщо не пустота,то кишенька типу кіндер-сюрпризу з скрученою дулею.Для опозиції цей "кадр" небезпечний і це мають усвідомити як самі опозиціонери,так і ті виборці,які піддаються на фальшиві лозунги.Всі ті,хто дасть голоси за цю заманку,мають знати,що підіграють банковій.
не удается избежать скандалов и обид.
---------
А чего тут обижаться?
Если он вор или мент - так всем и объясняйте: "вор", "мент"!
Главное чтобы до каждой бабушки это дошло и она сдуру не побежала голосовать! Вот вам и будет праймериз!
ПТЮМ
2. А.С. надо срочно представить хотя бы контуры идеологии
То, что ни один "идеологизм" не является совершенным и универсальным для всех народов - это понятно. Также понятно, что новый "-изм" будет рождаться на стыке существующих и вбирать в себя то положительное и взаимонепротиворечивое, что они содержат + опираться на новые мировые реалии...
________________
А чи не простіше, шановний ПТЮМ, визначитися з формулюванням національної ідеї для всього суспільства? "-Ізми" краще залишити для філософів і суспільствознавців, це їхня робота. А контури ідеології, згоден, не можна вправляти в прокрустове ложе -ізмів. Бо все розумне можна взяти з них усіх. Головне - подати квінтесенцію, зрозумілу всім, до останнього бомжа - на простій і доступній мові.
... В нынешних условиях никуда не деться и от глобализма. Автаркии типа С.Кореи и Кубы - изгои. Вопрос в том, чтобы использовать по максимуму положительное в глобализме, а отрицательное - компенсировать...
________________
А ось тут - повна підтримка. Не повторювати помилок минулого, коли від соціалізму, комунізму та капіталізму було взято все найгірше (ще й хочуть приправити феодалізмом у питанні земельної реформи), а все найкраще відкинули.
Александр Копелиович
Достаточно разумным я считаю рассмотрение кандидатур претендентов в кандидаты общественными комиссиями, созданными из партийных, общественных активистов и просто желающих в них войти граждан. Наш харьковский опыт показывает, что уже такой путь довольно хлопотный, не удается избежать скандалов и обид.
------------------------------
Любая группа граждан, которая возьмётся решать за избирателей, какой кандидат ИМ нужен. обречена на недоверие и непонимание. И действительно, у всех СВОИ взгляды, СВОИ приоритеты. многие заангажированы различными политическими силами. Добавим сюда ещё один вопрос: КТО будет формировать такие комиссии?! И насколько можно ждоверять ЭТИМ людям?
Поэтому идея праймериз может сработать только при следующих условиях: ВСЕ оппозиционные силы, договорившиеся о сотрудничестве, признают окончательный вердикт прааймериз, и снимают все кандидатуры. кроме самой рейтинговой.
2. В праймериз имеют право участвовать ВСЕ граждане, проживающие на территории округа.
3. Голосование проводится по ВСЕМ кандидатурам, выдвинутым оппозицией, и по каждой кандидатуре избиратель отвечает на ТРИ вопроса:
- за кого он предпочёл бы голосовать;
- какие кандидатуры он согласен поддержать, в случае их выдвижения;
- какие кандидатуры для него абсолютно неприемлемы.
Только в этом случае мы получим в результате не спорное мнение неизвестно кем и по какому признаку назначенных "экспертов"(членов комиссии), а действительно глас народный, который и покажет реальные шансы кандидатов на данном округе, их способность объединить избирателей, поддерживающих разные политические силы, и собрать максимум голосов в данном округе.
1. Портникову надо поменять тех, кто обеспечивает техническое оснащение студии. Даже если это и очень близкие ему люди. Нет нормального звука – значит ты непрофессионал. Это же неуважение к десяткам и сотням тысяч людей, которые это смотрят.
2. А.С. надо срочно представить хотя бы контуры идеологии
То, что ни один "идеологизм" не является совершенным и универсальным для всех народов - это понятно. Также понятно, что новый "-изм" будет рождаться на стыке существующих и вбирать в себя то положительное и взаимонепротиворечивое, что они содержат + опираться на новые мировые реалии.
Отношения между гражданами, отношения гражданин - государство, гражданин - общество и государство - общество наиболее гармонично сочетаются в идеологии солидаризма. Эта идеология получила развитие во многих странах - и азиатских, таких как Ю.Корея и европейских, например, скандинавских.
В нынешних условиях никуда не деться и от глобализма. Автаркии типа С.Кореи и Кубы - изгои. Вопрос в том, чтобы использовать по максимуму положительное в глобализме, а отрицательное - компенсировать.
В кадровой политике могут найти место отдельные положения меритократизма. Минимализм - в госаппарате. Экологизм - в отношениях с природой и ресурсами. Много хороших -измов есть в Канаде, Австралии, Новой Зеландии. И т.д.
Если народ жаждет очередного -изма, то это не проблема. Это не будет архаический -изм, а будет компилляцией -измов. Такой себе Гражданский позиционизм:)
Достаточно разумным я считаю рассмотрение кандидатур претендентов в кандидаты общественными комиссиями, созданными из партийных, общественных активистов и просто желающих в них войти граждан. Наш харьковский опыт показывает, что уже такой путь довольно хлопотный, не удается избежать скандалов и обид.
http://tyzhden.ua/News/40282
Шевченко вважає, що Конституційний суд став на захист злодіїв при владі
http://tyzhden.ua/News/40310
Скажіть будьласка яка партія буде діяти коли її покине лідер?
Навіть ті партії які проголошують ідею мають єдиного лідера.
Наприклад,комуністи піддержуть тільки Симоненка,а соціалісти
тільки Мороза.